1. Strateji ve Farkındalık Yaratma
Her marka tüketicileri cezbetmek için bir plana ihtiyaç duyar. Bunu başarabilmek için öncelikle müşterimizi tanımalı ve onun ihtiyaçlarını doğru anlamalıyız. Hemen sonra, müşterinin görüş ve fikirlerini inceleyerek onların nasıl konuştuklarını ve nasıl davrandıklarını öğreniriz.
Müşterinin marka ile ne şekilde etkileşim içine girdiğini bilmeliyiz. Tüm bunlar olurken, rakiplerinin ürünlerini öğreniriz.
Tüm bu çabaların sonucu olarak, müşterilerin tutum ve davranışları, hayat görüşleri, eğilimleri ve değerleri ile örtüşen eşsiz bir konsept ortaya çıkarırız.
İşte o zaman, biz gerçekliğe dayanan bir plan geliştirmiş oluruz!
2. Bağlantılı Uygulamalar
Gonet'te, insanların marka ile iletişim kurabileceği entegre deneyimler ve açık kanallar yaratırız. Bütünsel platformlar, kampanyalar ve eko sistemler geliştiririz. Bu uygulamalar, markaların, insanların günlük yaşamlarının bir parçası olmasına yardım eder.
Bir website veya mikro site, Iphone uygulaması yada Android uygulaması, bir mobil website hatta sosyal uygulamalar, “Bağlantılı Uygulamalar” kümesinin içinde yer alır.
Tüm bu uygulamalar entegre edildiğinde dönmeye başlar. İşte bu 7 gün 24 saat, sizin için çalışan muhteşem bir makinedir!
3. Insight & Optimizasyon
Çapraz çoklu marka temas noktalarının etkinliğini sürekli kılmak için işi test eder, hedefleri günceller ve ölçümleriz.
Müşteri ihtiyaçlarını daha iyi karşılamanızı sağlamak için; İnsan davranışlarını analiz ederiz. Çift yönlü iletişim ve geri bildirim kanallarını kullanarak, sizin gelecek nesil ürünlerinizi ve hizmetlerinizi geliştirmenize olanak sağlarız.
Sonuç olarak; olumlu olanı parlatır ve yükseltir, olumsuzlukları düzeltiriz!
4. Ürün - Hizmet Geliştirme
Bir ürün sadece elinizde tuttuğunuz bir şey değildir. Ürün; derin sahiplik, eko sistem ve çapraz kanallarda kilit rol oynar. Ürün geliştirme ve pazarlamanın entegre olması gerektiğinde ürün; geri bildirim ve tutum yakalama noktasıdır.
Bu gerçek insanların gelecekteki ürün geliştirmenizde paydaş olmalarını etkinleştirir, yeni para kazanma fırsatları ortaya çıkarır.
Tüm bu süreç, sadece bugünün müşterileri için değildir. Gelecekteki müşterilerinizle kuracağınız ilişkiler için edinmeniz gereken tüm bilgileri içerir.