TikTok yeni bir mağaza sekmesi üzerinde çalışıyor

  05 Temmuz 2022



TikTok yeni bir mağaza sekmesi üzerinde çalışıyor

TikTok'un mağaza sekmesi altında giyim, elektronik ürünleri ve yiyecek dahil olmak üzere birbirinden farklı kategoriler yer alıyor. Mağaza şu an için Endonezya, Vietnam, Singapur ve Birleşik Krallık'ta yayında.

Facebook, TikTok ile rekabet için yeni bir tasarım hazırlığındayken, TikTok yeni bir mağaza sekmesi üzerinde çalışıyor. "Sizin İçin" ve "Takip" sekmesinin yanında yer alan TikTok'un mağaza sekmesi altında giyim, elektronik ürünleri ve yiyecek dahil olmak üzere birbirinden farklı kategoriler yer alıyor.

TikTok Shop altında satılan tüm ürünler TikTok mağazasında sergileniyor. TikTok Sjop Satıcı Merkezinde yer alan bilgilere göre, Asya satıcıları 7 bölgede Avrupa'da ise 1 bölgeye satış yapabiliyor. Bu kapsamda mağaza şu an için Endonezya, Vietnam, Singapur ve Birleşik Krallık pazarlarında test ediliyor. 

Ürünün tasarımına baktığımızda bir arama çubuğunun da yer aldığını görüyoruz. TikTok kullanıcıları mağaza sekmesinden yararlanarak güzellik, mutfak, bebek, hobi ve ofis ürünlerine, kadın giyim ürünlerine, aksesuar, ayakkabı ve çantalara kadar çok geniş skalada ürünlere erişebiliyor. Ayrıca TikTok, mağazadan alışveriş yapanlara "ücretsiz teslimat" dahil olmak üzere pek çok fırsat sunuyor. 

Ayrıca üst kısmda bir kart ikonuna ve alt kısımda açılır bir menüye sahip. Söz konusu menü üzerinden siparişlerinize, mesajlarınıza kuponlarınıza, adres bilgilerinize ve ödeme ekranına erişebiliyorsunuz.

TikTok yeni bir mağaza sekmesi üzerinde çalışıyor

Ürün araştırma şirketi Watchful.ai tarafından paylaşılan görseller, TikTok'un yavaş yavaş Instagram mağazası benzeri bir yapıyla karşımıza çıkacağını görsteriyor. Şirket, yaptığı açıklamada, TikTok'taki markaların, hedef kitleleri ile özgün bir şekilde etkileşime geçtiğini dile getirdi. Mağaza özelliğini yeni ticaret fırsatları olarak tanımlayan TikTok, bu sayede topluluğun sevdiği şeyleri keşfetmesi ve onlarla etkileşime girmelerine yardımcı olduğunu belirtiyor.

Z jenerasyonuna ulaşmak isteyen markaların, Mağaza özelliğini hızlıca benimseyeceğini söyleyebiliriz. Organik erişimiyle pek çok pazarlama profesyonelinin göz bebeği olan TikTok, TikTok Shop ile bu erişimi kolayca gelire dönüştürebilir. Yüksek dönüşüm peşinde olan işletmelerin ise sosyal ticarette daha fazla seçeneğe kavuşacağı kesin.

HABER KAYNAĞI: Webrazzi - Tuğçe İçözü - 1 Temmuz 2022

 



Etiketler :
gonet, sosyal medya, güncel haber, tiktok