Proje Hakkında
Hedef
Jain Farm Fresh Türkiye, Hindistan merkezli global yeşil bir markanın Amerika, Belçika ve İngiltere'den sonra önemli bir diğer merkezini oluşturuyor.
Jain Farm Fresh Türkiye firması için web sitesi, global markanın ekolojik değerlerini en iyi şekilde yansıtacak şekilde tasarlandı.
01
Tasarım Yaklaşımı
Hedef
Tarımda sürdürülebilirlik ve doğal kaynakları korumaya değer veren markanın web sitesinin yeşil ve toprak tonlarıyla doğallığı, renklerle baharatların zengin duyusal dünyasına referans veriyor.
01
Sosyal Medya
Hedef
Jain Farm Fresh sosyal medya platformlarında markanın hikayesini paylaşmak, baharat fotoğrafları ve sahne arkası detay görüntüler gibi dikkat çekici görseller kullanıldı. İçerikler markanın kaliteye, özgünlüğe ve kültürel çeşitliliğe olan bağlılığını vurgulayacak şekilde hazırlandı.
Sonuç
Uluslararası bir markanın imajını ve değerlerini Türkiye'de devam ettirmek için, Gonet ortak değerleri baz aldı. Web sitesinde içeriklerin İngilizce olması, markanın ekolojik değerlerini yansıtan renk skalası, kurumsal ve sade bir tasarım ortak paylaşımlardan bazıları. Gonet, baharatı bir kültür olarak el alan Jain Farm Fresh'in sosyal medya platformlarındaki iletişimini, baharatın yaşam içerisindeki yeriyle yani gastronomiyle, edebiyatla ve şehirle ilişkisi üzerinden yürütmekten haz duyuyor.