1998 yılından 2005'e kadar İzmir çapında 50'yi aşkın köklü markanın web sitesini ve digital marketing işlerini alan Gonet, 2005-2006 yılları arasında Google'ın üç resmi partnerinden biri olmuştur.
Peki bu tam olarak ne demek?
Kurulduğu yıldan tam 6 yıl sonrasında dünyanın en büyük ve yaygın kullanımına sahip arama motoru şirketiyle partnerlik yapmış olması, dijital bir reklam ajansı için katedilmesi kolay olmayan bir aşamadır.
Google ile partnerlik, dijital reklam ajansı olma yolunda atılacak ilk ve en önemli adımlardan biridir.
Gonet, yalnızca İzmir çapında değil ulusal çapta bile sayılı dijital reklam ajansı olma unvanına yakaladığı bu ivme sayesinde sahiptir. Birden çok iş kolunun ve iş modelinin deneyimi ile 1998 yılında faal olan geleneksel reklam ajanslarından farklı bir yol çizmiş olan Gonet'in köklü bir ajans olma özelliği, öngörülü iş prensibine dayalıdır çünkü bilişim teknolojilerinin varacağı noktayı 1998 yılından itibaren görmüş ve bu alana yönelik gelişim sergilemiştir.
Gonet bu özelliğinin beraberinde ilklere öncülük eden bir ajans olmuştur. Teknolojik gelişmelerin takibi ve dijital altyapıya uygun yenilikçi projeler sayesinde pratik çözümler üretme kabiliyetini kısa sürede geliştirmesine olanak sağlamıştır. Bu yüzdendir ki; SEO, Digital Marketing gibi terimlerin telaffuzunun ilk kez Gonet tarafından edilmesi önem taşır.
Müşteri yelpazesinin genişliği, dijital dünyada birden çok farklı mecrayı kullanıp yönetebilme imkanı yaratmıştır. Bu gelişim aynı zamanda Türkiye'de Google'ın ilk beta tester olarak seçip çalıştığı ajans olmasının önünü açmıştır.
Özellikle İzmir çapında geleneksel reklam ajansları tarafından fark edilip, danışmanlık hizmeti alınan bir ajans olarak, sektörde bir marka haline gelmiştir.
2007-2008 yılları arasında online otel odası kiralama ve rezervasyon satışı işiyle, teknolojik gelişmelere dayalı dijital reklam dünyasında pik yapmasını kaçınılmaz kılmıştır. Türkiye çapında ilk defa denenip, uygulanmış olan bu yenilik Gonet'e çalıştığı markaları da içine alan kapsamlı bir prestij katmıştır.
Günümüzde hem içerik hem altyapı açısından hayli zengin olan online ev/daire satın alma proje ve imkanları, 2009-2010 yılında öncü olarak Gonet'in başlattığı bir uygulamadır. Güvenilirlik, altyapı çalışmalarının titizliği, hedef kitleye uygun reklamlama çalışmaları, projenin %60 oranında internetten edinilen müşteriye satılmasını sağlamıştır. Gonet'in bu örnek iş atılımları yalnızca öncü değil başarıyı ıskalamayan bir ajans olduğunun ispatıdır.
Dolayısıyla Gonet, ulusal ve uluslararası düzeyde çıkardığı iş ve projeleriyle İzmir'in en köklü dijital reklam ajansı olmuştur. İşte bu yüzden hem İzmir'e hem de İzmir'deki reklam sektörüne yenilikler ve öncülüklerle dolu bir başarı çıtası bırakmaktan mutluluk ve gurur duyuyoruz.