E-posta yoluyla satışlarınızı arttırabileceğinizi ve marka isminizi güçlendirebileceğinizi biliyor musunuz? Bilenler el kaldırsın desek tahminimiz 10 kişiden birinin eli belki kalkar belki kalkmaz. E-posta ile pazarlama hedeflerinize büyük bir ölçüde yardımcı olabilirsiniz. Nasıl mı?
E-posta için ilk olarak kişi veri tabanına ihtiyacımız var
Sahip olduğunuz müşterilerin mail adreslerini listelemek ile işe başlayabilirsiniz. Eğer yeni açılan bir işletmeyseniz mutlaka müşterilerinizin mail adreslerini kayıt altında tutun. Böylece daha önce sizin ile iletişime geçmiş olan kişilere mail yoluyla kolaylıkla ulaşabili, onları kampanya ve gelişmelerden haberdar edebilirsiniz.

E-Posta Mailing
Web sitenize “kayıt olma” butonu ekleyin
Mevcut web sitenize kayıt olma yada abone olma bölümü açarak kişileri kayıt olmaya yönlendirebilirsiniz. Kayıt esnasında web sitesi adresi kayıt edildiği için, zaman içerisinde bir çok kullanıcınızın adresine ulaşabilir ve listedeki isimleri geçişletebilirsiniz. Online kayıt formuzun anlaşılır ve işlevsel olmasına dikkat edin!

E-Posta Marketing
E-posta tasarımını önemseyin
Müşterilerinize e-posta yoluyla ulaşacaksanız eğer onlara özel bir tasarım ile e-posta uygulamanız gerekir. İnsanlar genelde yazıları okumadığı için farklı ve dikkat çekici görseller kullanarak başarılı olabilirsiniz. Tabi ki bu tasarımların mobil uyumlu olması gerekir. Bunu asla göz ardı etmeyin.

E-Posta Tasarımı
Etkileyici mesajlar ile dikkatleri üzerinize çekin
Kaliteli içerik son dönemlerin en önemli konus haline gelmiş durumda. İnsanların ise onlara gelen mailler ile fazla ilgilenmediğini biliyoruz. Bu nedenle etkileyici içerikler ile dikkatleri çekmek zorundayız. Sizi takip etmesini sağlayan kampanyalar, indirimler, çekilişler ve fırsatlar yaratarak tüm bu bilgileri dikkat çekici bir biçimde e-posta pazarlamaya dönüştürebilirsiniz.

E-posta İçerik
Müşterilerinize e-posta ile özel mesajlar yollamayı deneyin
Genelde dikkat çekici oldunuz diyelim. Şimdi sıra kişilere tek tek dokunabilmekte… Herkes önemsenmek görülmek ve fark edilmek ister. Müşterilerinizin isteklerini takip edin, ilgi alanlarını ve sizin markanız ile ilgili önerilerini edinmeye çalışın. Böylelikle çok daha fazla insana çok daha kaliteli içerikler ile ulaşabilirsiniz.

E-posta İletişimi
A/B Testi yöntemini mutlaka uygulayın
aynı konu üzerine iki farklı stratejide mail hazırlayın. Her iki içeriği de hedef kitlenizi ikiye bölerek kişilere yollayın. Hangi mail daha fazla okunuyorsa ve daha fazla açılıyorsa o içerik daha iyi demektir. Böylece bir sonraki e-posta stratejinizi de geliştirmiş oluştursunuz.
More from Design
Ama merak ediyoruz: illüstrasyon nasıl doğdu?
Son dönemlerde sıklıkla duyuyoruz. İllüsturasyon alanında yarışmalar düzenleniyor, film afişleri düzenleniyor ve dergilerde bu tarz çizimler yer alıyor. Biz illüstrasyona …
Toplaşın, Zaman Yönetimi Bilmeyenler İçin Hayatı Kolaylaştırıyoruz!
Zaman yönetimi konusunda deneyimli değilsen eğer iş hayatında tutunman çok zor. Hele ki, bir reklam ajansında tutunman daha da zor. …
İnstagram’da Takipçi Artırmak İsteyenler Elini Kaldırsın
Aylık 200 milyon aktif kullanıcı sayısına ulaşan instagram’ ı eğer sosyal medya pazarlama stratejilerinize dahil etmediyseniz çok şey kaçırıyorsunuz. Aşağıda …