Gonet bir fikir olarak doğup, hayata geçirildiği beri günümüze kıyasla dönemin yetersiz ve kısıtlı  teknolojik imkanlarını ve koşullarını elemine edecek bir iş modeli oluşturulmuştur; 

Çözüm üretmek. 

Gonet ekibinin aileden gelen ticaret ve basım yayım tecrübesi, ilerleyen yıllarda iktisadi alanda akademik öğrenim görmeye kadar uzanmış; dönemin devrim niteliğinde ortaya çıkmış bilişim ve teknoloji sistemlerine karşı duyulan merak da devamlı olarak beslenmiştir, yani;

Teknoloji ve bilişim piyasasında öngörü esas alınmıştır.

1998 yılından 2005'e kadar İzmir çapında 50'yi aşkın köklü markanın web sitesini ve digital marketing işlerini alan Gonet, 2005-2006 yılları arasında Google'ın üç resmi partnerinden biri olmuştur. Yine İzmir çapında gelişen teknoloji ve imkanları öngörüye dayalı bir biçimde tasarlayıp, yürütebilen 5 ajanstan biri olan Gonet, henüz yeni yeni duyulan ve kavranmaya çalışılan, digital marketing, SEO gibi terimleri ilk telafuz eden ilk dijital reklam ajansı olmuştur kısacası;

Teknolojinin yeniliklerine adaptasyon sağlanmıştır.

2009 yılına gelindiğinde Gonet, Avrupa çapında en iyi 30 reklam ajansının içine girmiş olup, Türkiye'den Dublin'e davet edilen ilk Türk dijital reklam ajansı olmuştur. Google'ın Türkiye'de ilk beta tester olarak seçtiği bir reklam ajansı olarak; altı ay boyunca Remarketing'i test edip, satışını yapmıştır. Böylece;

Uluslararası bilinirliğe sahip olmuştur.

Ulusal ve yerelde bir çok ilke imza atan Gonet'in 2006 yılından bu yana ki başarılarının kilometre taşlarını sıralayacak olursak; 

2007 senesinde Türkiye'de ilk siyasal reklam ve web site tasarımı

2007-2008 yılları arasında Türkiye'de ilk online otel odası kiralama ve rezervasyon satışı. Turizm sektöründeki bu yenilik sayesinde Google'a danışmanlık.

2009-2010 yılları arasında My Via fimasının projesini online satış ile hayata geçirmiş olup, projenin %60 oranında internetten edinilen müşteriye satılmasını sağlamıştır.

Gonet, buna benzer başarılarını sağlık sektöründen inşaat sektörüne kadar uzanan geniş bir sektör yelpazesinde gerçekleştirmiş olup, çalıştığı firmalara zaman, para ve müşteri kazandırmanın yanı sıra prestij kazandırmıştır.

Tatil Vitrini, Ekonomik Otel gibi firmalar Gonet ile yürüttüğü çalışmalarla Türkiye'de ilk kez online satış yapan markalar haline gelmiştir. My Via projesini yürüten Gözde Holding Grubu, İzmir'in en büyük 2. firması olarak prestij kazanmıştır. Çünkü Gonet söz verdiği gibi;

Çalıştığı markalara prestij sağlar.

Gonet 2010 yılından itibaren danışmanlık ve start-up  hizmeti vermeye başlamıştır. Nitelik ve nicelik bakımından ön plana çıkan danışmalık ve çalışmaları;

Depark startup danışmanlığı 

EkoPass Projesiyle İTÜ Çekirdek'te çeyrek final
Digital Marketing'tir.

Dikey deneyimleri yeni ekonomik modellere uyarlayabilmek ve bunun yanı sıra çok sayıda farklı sektörle çalışmanın verdiği deneyim ile Gonet, İzmir'de standartları belirleyen, öncü bir dijital reklam ajansı haline gelmiştir. Firma ve mecrasına yönelik çeşitlilik gösterebilen binlerce pazarlama çözümü üretmiş olan Gonet'in çalışma prensipleri kurulduğu günden bu yana edindiği deneyimlerle paralellik gösterir. Yani Gonet;

Zaman ve para kazandırırken hata payını minimuma indirgeyerek, prestij ve itibarı desteklemeye odaklı bir ajanstır.

Gonet'in uzun yıllar boyunca edindiği yerel, özel ve uluslararası deneyimleri; özellikle İzmir genelindeki reklam sektörüne, emek ve potansiyel katan sektör çalışanı yetiştirmesini sağlamıştır. 10 yıla dayanan startup ve danışmanlık hizmetleri de bu sebeple önemli, prestij kazandığı hizmetler haline gelmiştir.

Geniş network ağı ve o ağa ulaşımı, zamanın koşullarına göre değişip, dönüşebilen öngörü ve bu öngörülerin somut verilerle desteklenmesi, hedef kitleyi tanıma ve arz talep dengesini belirlemekteki becerinin temelinde, Gonet'in 1998 yılından bu yana güçlü, girişimci, profesyonel bir marka olma yolunda edindiği tecrübelerle sabittir. Çünkü Gonet'te;

Tecrübe sadece konuşmaz, yapar.